Pasiuni / Hobbies

Cand eram mica, eram destul de creativa. Desenam, pictam si, destul de rar, faceam poze. Am fost fascinata de aparatele de fotografiat si imi placea sa ma uit la poze, insa niciodata nu am dat curs acestui interes, nelasandu-l sa devina o pasiune.

In ultimii cativa ani lucrurile s-au schimbat. Imi place in continuare sa desenez, dar nu o mai fac. Nici macar nu stiu de ce. Poate pentru ca acum scriu. Dar nu au legatura, poti sa desenezi si sa si scrii. Cat despre fotografie, situatia e cu totul alta.

Acum sunt mult mai interesata de imortalizarea unor momente decat eram in copilarie. Merg destul de mult pe jos zilnic si ma suprind uitandu-ma la un obiect sau un element al naturii si gandindu-ma ca ar fi iesit o poza frumoasa. Deocamdata exersez cu camera telefonului mobil, dar ma gandesc foarte serios sa studiez aceasta activitate si sa trec la o camera foto completa.

Am inceput sa fac curat prin telefon ca deja nu mai aveam loc pentru update-urile de la aplicatii si am descoperit cateva poze pe care le-am facut acum vreo trei saptamani, in timpul unei scurte vizite la rudele de la tara. Mi-au placut foarte mult fotografiile si am hotarat sa le impartasesc cu voi πŸ™‚

When I was a little girl, I was quite creative. I would draw, paint and, rarely, I would take pictures. I was fascinated by cameras and I loved looking at photographs, but I never gave into this interest so it never became a hobby.

During the last few years, things have changed. I still like drawing, but I simply don’t do it anymore. I don’t even know why. Maybe because now I write, but that’s not a reason because it has nothing to do with it. You can have drawing and writing as hobbies at the same time. As for photography, it’s a different story.

Lately I am much more interested in capturing moments. I walk a lot on a daily basis and I surprise myself by looking at an object or nature and thinking “that would have made a beautiful picture”. For now, I am practicing with my smartphone camera, but I plan on studying this hobby and move on to a full camera.

I started to clean up my phone’s internal storage (I couldn’t even get my apps updated) when I came across these photos that I took about three weeks ago, while I was visiting some relatives living in the countryside. I loved the images and I decided to share them with you πŸ™‚

In padurea asta de papadii, parca vad pitici ca cei ai Albei ca Zapada alergand si bucurandu-se de primavara πŸ˜‰

Among this dandelion forest, I can imagine small creatures like Snow White’s dwarfs running around enjoying spring πŸ˜‰

A fost o zi frumoasa, racoroasa, numai buna de alergat prin iarba inalta impreuna cu o surioara foarte atletica πŸ˜‰

It was a beautiful and cool day to run around the tall grass with a very sportive little sister πŸ˜‰

Leave a Reply

